Doprava a platba

Doprava je zajišťována prostřednictvím České pošty službami Balík do ruky a Balík na poštu. V individuálních případech pak společnostmi InTime, FOFR Trans, naše vlastní přeprava.

Pro zásilky, které jsou nadrozměrné (především pokud přesahuje délku 180 cm hmotnost je vyšší než 49 kg nebo má atypické rozměry) vybíráme nejvhodnější dopravu individuálně společně se zákazníkem telefonicky tak, aby cena a forma přepravy byla pro zákazníka co nejvýhodnější.  

Doprava

Způsob dopravy

  1. Česká pošta - Balík do ruky - tato varianta umožní dodání zásilky na Vámi určenou adresu domů, nebo do zaměstnání. O průběhu doručování zásilky jste informováni e-mailem / SMS.
  2. Česká pošta - Balík na poštu (do 29 kg) - Balík na poštu je služba, kdy si vyberete poštu, kde chcete balík nechat a osobně si jej vyzvednout. O doručení zásilky na Vámi vybranou poštu budete informování prostřednictvím e-mailu / SMS. Tuto službu je možné využít pouze u balíků do 29 kg.
  3. Osobní odběr - Dragounská 130, Klatovy - zboží je možné osobně vyzvednout v expedičním skladu našeho e-shopu. Tato služba je pro naše zákazníky zdarma.
  4. Individuální doprava (InTime, FOFR Trans, naše vlastní doprava) - tuto variantu je možné individuálně domluvit v případech, kdy některý z parametrů nedovoluje využít služby standardní přepravy (např. rozměr, hmotnost, objem, doručování barev, hořlavin, atd...). Využíváme k tomu přepravce InTime, FOFR Trans, naši vlastní dopravu nebo naši pravidelnou linku Klatovy - Praha.

Převzetí zásilky

Při doručování zásilky, prosíme, ihned proveďte kontrolu zboží, především pak:

  1. kontrolu neporušenosti obalu
  2. kontrolu mechanického a viditelného poškození zboží
  3. kontrolu zboží, zda se shoduje s objednaným

Jeví-li zásilka jakoukoli formu poškození, ihned nás kontaktujte.

Doprava zdarma

V případě, že si zákazník objedná zboží, které je označené "doprava zdarma" není mu účtovaná žádná cena dopravného. Dopravné zdarma se nevztahuje na tyto situace:

  1. Hmotnost zboží přesahuje 29 kg
  2. Zásilka je objemnější a je zasílána ve více balících / na paletě (např. čtyřkolky, stavební technika apod) 
  3. Zásilka má atypické rozměry, které přepravce neakceptuje (např. rozměr přesahující 180 cm)

Platba

Jsou možné tyto platební metody:

  1. Platba dobírkou - ihned expedujeme (případně vyžádáme z externího skladu a po dodání expedujeme). Za Vaši objednávku zaplatíte až v okamžiku, kdy převezmete zboží od přepravce.
  2. Platba převodem - čekáme na spárování platby, teprve poté expedujeme (případně vyžádáme z externího skladu a po dodání expedujeme). Údaje potřebné k platbě obdržíte v potvrzujícím e-mailu k objednávce. Pro správné spárování platby je důležité správně zadat částku, variabilní symbol a číslo našeho účtu.
  3. Online platba (karta, online bankovní převod) - ihned expedujeme (případně vyžádáme z externího skladu a po dodání expedujeme). U této varianty budete přesměrováni na platební bránu, kde podle pokynů provedete platbu. Při volbě této platební metody budete přesměrování na stránku platební brány, platba proběhne do několika minut. Na výběr máte:
    On-line platba kartou - tato metoda vyžaduje Vaši platební kartu s povolenými platbami na internetu.
    On-line bankovní převod - tato metoda vás přesměruje na platební bránu, kdy se přihlásíte do svého internetového bankovnictví a provedete on-line bankovní převod. Veškeré údaje pro platbu budete mít už předvyplněné a převod se tak zrealizuje během několika vteřin.

Poskytovatelem online plateb je společnost ComGate Payments, a.s. (více na: www.comgate.cz/cz/platebni-brana). Pro případné dotazy, nebo reklamace je možné kontaktovat přímo poskytovatele platební brány:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267