Reklamace

Chcete zboží reklamovat ?

     Jednoduše nám napište e-mail a my Vás budeme kontaktovat anebo nás kontaktujte telefonicky. 

Zpravidla je postup následující:

- zboží nám pošlete na adresu pobočky e-shopu

- my zboží přijmeme k reklamaci

- do 30-ti dnů od převzetí zboží Vás vyrozumíme o výsledku Vaší reklamace

Dva možné výsledky reklamace:

1. Vaše reklamace byla vyřízena k Vaší spokojenosti - tzv. uznána. Pošleme Vám opravené či nové (v případě, že vada nešla odstranit) zboží zpět anebo Vám vrátíme peníze. Záleží na vzájemné domluvě. 

2. Reklamace nebyla uznána. Pošleme Vám zboží, které jste reklamoval(a) zpět.

Kdo co platí?

     V případě, že bude reklamace uznána platíme vše my. To znamená, že Vám zaplatíme přepravu zboží od Vás k nám a přepravu nového či opraveného zboží zpět k Vám.

     V případě, že reklamace není uznána platíte vše Vy. To znamená, že přepravu zboží od Vás k nám i přepravu reklamovaného zboží zpět k Vám hradíte Vy. Reklamované zboží, které Vám budeme posílat zpět zpoplatníme dobírkou ve výši přepravného. 

           Přesné informace naleznete v obchodních podmínkách.