Doprava

Doprava

    

 

   Tabulka s cenami dopravného je pouze orientační. Konečnou cenu dopravného vypočítává systém na základě hmotnosti a objemu balíku. Pokud Vám cena dopravného nevyhovuje, prosíme, kontaktujte nás. Pokusíme se Vaši zásliku zabalit do více balíků a cenu snížit. 

     Veškeré přepravní služby jsou zákazníkům nabízeny na základě automatického zpracování v našem systému tak, aby byla zásilka přepravována vhodným kurýrem s ohledem na vzdálenosti od skladu, hmotnosti, možnosti poškození a konečné ceny přepravy pro zákazníka.

     Pokud je zboží nadrozměrné (především pokud přesahuje délku 180 cm,  váhu 49 kg anebo má atypické rozměry) je zásilka posílána přepravní společností PPL nebo FOFR.  

     U zásilek u celkové hmotnosti větší než 49 kg Vám bude následně připočítán hmotností příplatek. O tomto budete informováni. Stejně tak bude připočítán hmotností příplatek u objednávky nad 2.500,-Kč (u které je dopravné zdarma), která přesáhne hmotnost 49 kg. 

   Děkujeme za pochopení především u váhově lehkého zboží s nadstandardními rozměry. 

Doprava zdarma.

     V případě, že si zákazník objedná zboží, které je oznančené "doprava zdarma" není mu účtovaná žádná cena dopravného. Jestliže si k tomuto zboží objedná další, na které se doprava zdarma nevztahuje:

1. pokud lze doobjednané zboží zabalit do 1 ks balíku společně - dopravné se neúčtuje

2. pokud doobjednané zboží nelze zabalit do 1 ks balíku společně (hmotnost, objem apod.) - dopravné je účtováno za každý další balík dle ceny za dopravu.

 

 Při předávání zásilky má zákazník právo na:
 - kontrolu neporušenosti obalu
 - kontrolu mechanického a viditelného poškození zboží
 - kontrolu zboží, zda se shoduje s objednaným

     
Při převzetí zásilky zkontrolujte stav obalu. Pokud obal jeví známky mechanického poškození, zásilku nepřebírejte!

Nebo proveďte s řidičem zápis o poškození obalu zásilky či zboží.

Tento postup je důležitý pro pozdější reklamace!!!!!!